Izsūtīšana un piegāde

 

Izsūtīšana un piegāde


Piegādes laiks


Parasti preces tiek piegādātas 1 – 5 darba dienu laikā. Tas atkarīgs no tā, vai prece ir noliktavā. Ja preču grozā pie preces nosaukuma redzat trīs zvaigznītes (***), tas nozīmē, ka noliktavā šīs preces šobrīd nav un preces piegāde var ieilgt līdz 5 dienām. Visos citos gadījumos preces atrodas noliktavā.


Sūtīšanu veicam, izmantojot šos pakalpojumu sniedzējus: Omniva Termināls, Sūtījumi autobusos no Viļņas (Autobusu sūtījumi 24h laikā), A/S Lietuvas pasts – Latvijas pasts, DPD kurjers.



Piegādes izdevumi


Bezmaksas piegāde Lietuvas valsts robežās, pērkot preces 99EUR vērtībā un vairāk. Sūtījumu cenas tiks norādītas, izvēloties piegādes veidu pasūtījuma noformēšanas laikā.


Sūtījuma izsekošana


Pēc pasūtījuma veikšanas tiek nosūtīta informācija par sūtījuma statusu kopā ar sūtījuma izsekošanas norādi kā arī norādīts kurjers un sūtījuma kods.



Nepiegādāts sūtījums


Nesaņemot sūtījumu, beidzoties mūsu norādītajam termiņam, lūdzam ar mums sazināties, un mēs jums palīdzēsim noteikt sūtījuma atrašanās vietu.


Klientiem, kuri iegādājušies preces mūsu internetveikalā, tiek piedāvāta iespēja atdot preci atpakaļ 30 kalendāro dienu laikā, skaitot no preces saņemšanas dienas.


Atdotajai precei jābūt bez lietojuma pazīmēm, pilnībā nokomplektētai, nezaudējušai savu sākotnējo izskatu, kā arī jābūt saglabātam tās oriģinālajam iepakojumam.


Preces, kuras iegādātas tieši no mums, ir jānogādā mūsu internetveikala mājaslapā norādītajā adresē, tādā veidā nodrošinot iespēju atgūt visu pirkuma naudas summu. Preci nedrīkst atdot tuvākajā vietējā veikalā.


WATCHZONE neuzņamas atbildību par preces nozušanu preces atgriešanas procesa laikā.


Preces apmaiņas un atgriešanas procesa noteikumi


Ja esat neapmierināti ar pirkumu un gribētu vietā saņemt citu preci, tad varat atdot nopirkto preci atpakaļ un atgūt iztērēto naudu. Naudas summa, kura atbilst preces vērtībai, tiks pārskaitīta uz jūsu bankas kontu, kuru izmantojāt, veicot pasūtījumu. Lai pēc iespējas ātrāk varētu saņemt jaunu izvēlēto preci, pasūtījumam jābūt pareizi veiktam. Pievērsiet uzmanību tam, ka mēs nepiedāvājam tiešu preču apmaiņu.


Uzmanību: ja vēlaties saņemt atpakaļ naudu, tad prece ir jāatdod atpakaļ 30 dienu laikā no preces saņemšanas dienas. Atdotajai precei jābūt bez lietojuma pazīmēm, pilnībā nokomplektētai, nezaudējušai savu sākotnējo izskatu, kā arī jābūt saglabātam tās oriģinālajam iepakojumam. Etiķetēm un aizsarguzlīmēm ir jābūt uzlīmētām. Ja vēlaties atgūt samaksāto naudu, preces ir jānogādā mūsu internetveikala mājaslapā norādītajā adresē. Preci nedrīkst atdot tuvākajā vietējā veikalā.


Ja par atdoto preci veicāt muitas maksājumus, sazinieties ar vietējo kurjeru aģentūru, lai iegūtu informāciju par šīs summas atgūšanu. 


Akcijas laikā iegādāto preču piedāvājums joprojām būs spēkā, ja izvēlēsaties kādu citu preci. Ja vēlaties iegūt vairāk informācijas, sazinieties ar mums. Mēs labprāt jums palīdzēsim.


APMAIŅAS UN ATGRIEŠANAS NOTEIKUMI


Kā es varu apmainīt preci?


Ja esat neapmierināti ar pirkumu un gribētu saņemt citu preci, tad varat atdot nopirkto preci atpakaļ un atgūt iztērēto naudu. Lai pēc iespējas ātrāk varētu saņemt jaunu izvēlēto preci, pasūtījumam jābūt pareizi veiktam. Ja vēlaties atdot atpakaļ saņemto preci, tad sazinieties ar mums. Mēs labprāt sniegsim jums tālākus norādījumus.


Kā es varu atdot preci atpakaļ?


Ja vēlaties atdot preci atpakaļ, tad izpildiet tālāk norādītās darbības:


1.     „Iesniedziet ziņojumu”, izmantojot zemāk norādīto saiti. https://www.watchzone.lt/index.php?route=account/return/add


2.     Aizpildiet veidlapu, norādot preces atgriešanas iemeslus, un nosūtiet to elektroniskajā vēstulē.


3.     Pēc kāda laika saņemsiet automātisko atbildi ar atgriešanas norādījumiem.


4.     Sekojiet instrukcijām un izveidojiet atgriešanas etiķeti.


5.     Atdodiet mums preci, izmantojot kurjeru pakalpojumus.


ATGRIEŠANAS NOTEIKUMI


Nopirkto preci varat atdot atpakaļ 100 dienu laikā no preces saņemšanas brīža. Beidzoties šim termiņam, nekādas preces atdošanas iespējas netiks izskatītas. Atdotajām precēm jābūt neskartām. Sīkāki atgriešanas noteikumi ir ietverti spēkā esošajos noteikumos.


Vai esat saņēmuši manu atgriešanas/apmaiņas sūtījumu?


Pirms lēmuma pieņemšanas par atdotās preces pieņemšanu vai atmešanu, mūsu noliktavā saņemtais sūtījums ar atdotajām precēm tiek rūpīgi apstrādāts un pārbaudīts.


Šis process var ieilgt līdz vairākām dienām, tādēļ būsim pateicīgi jums par sapratni. 


Pievērsiet uzmanību tam, ka watchzone.lt neuzņamas atbildību par preces nozušanu preces atgriešanas procesa laikā. Tādēļ iesakām jums izvēlēties kādu no reģistrēto sūtījumu veidiem un norādīt mums sūtījuma numuru (kodu), lai mēs varētu sekot sūtījuma atgriešanas procesa gaitai.


Kad es atgūšu samaksāto naudu?


Pirms lēmuma pieņemšanas par atdotās preces pieņemšanu vai atmešanu, mūsu noliktavā saņemtais sūtījums ar atdotajām precēm tiek rūpīgi apstrādāts un pārbaudīts.


Obligāti atdodiet preci 30 dienu laikā no preces saņemšanas brīža. Atdotajai precei jābūt bez lietojuma pazīmēm, pilnībā nokomplektētai, nezaudējušai savu sākotnējo izskatu, kā arī jābūt saglabātam tās oriģinālajam iepakojumam.


Ja jūsu preces atgriešana tiks apstiprināta, tiks atdota visa naudas summa, ko veicāt par pirkumu. Pēc tam, kad atdodamā summa tiks apstiprināta mūsu sistēmā, summai jūsu kontā vajadzētu parādīties 5-10 darba dienu laikā.